tisdag 23 oktober 2007

Uppsatsarbete

Idag sitter jag hemma och pluggar, det går alltid mycket bättre på skolan, så jag funderar på att bege mig dit. Men klockan är mycket.
Hittills har jag i alla fall konststerat att jag inte kan beställa de kartor och ritningar jag behöver, och att jag därför måste besöka stadsbyggnadskontorets arkiv i Göteborg. När är jag där nästa gång? Dessutom måste jag fjärrlåna böcker. Jag vet nu vilka, men kan inte få tummen ur att göra det. Det är så bökigt att planera med olika lånetider och ankomstatdum. Man vill ju helst inte ha alla på en gång om man bara får låna dem över dagen.
Annars har jag joggat fem kilometer och vattnat blommorna idag och fixat och trixat med inledningen så att den, så långt som är möjligt i dagsläget, är färdig. Ska försöka göra något mer.

Inga kommentarer: