onsdag 24 oktober 2007

Har du sett det avsnittet av vänner när...

Jag är besatt av vänner. Tv-serien alltså. Ur alla situationer man hamnar i kan man dra paralleller till något vänneravsnitt.
Jag fick boxen med alla säsongerna av vänner uppdelat i två julklappar och en födelsedagspresent. Nu har jag sett den om och om igen, jag har faktiskt inte räkningen på hur många längre. När man har sett slutet har det gått så lång tid sedan man såg början att det inte är några problem att börja om igen. Och man upptäcker alltid något nytt. Fantastiskt program.
Problemet är att jag börjar dra in vänner i allt. De är med när jag äter (och ibland äter jag bara för att få se ett avsnitt)och de är med när jag diskuterar saker. "Har du sett det avsnittet av vänner när..." har blivit min vanligaste fras tror jag. Just för att det alltid finns en situation som varit med eller liknar någon i något avsnitt. Patetiskt. Men jag kommer inte sluta! Den här boxen är en av mina käraste ägodelar. Dels beroende på sitt innehåll och dels för att jag fått den med kärlek.
Jag önskar mig sex and the city-boxen i julklapp.

2 kommentarer:

Tigerflickan sa...

Vänner är juh hur bra som helst! =) Fast jag är mest insnöad på Desperate Housewifes! Köpte säsong 1 å 2 i torsdags! Wee!

Tigerflickan sa...

Men vänner är juh faktiskt hur bra som helst! Fast jag är nog mest insnöad på desperate housewifes!