torsdag 7 juni 2007

Att leva med 'fel' doft i tre månader

Hälften är nu avklarat, imorgon är det uppsatsopponering och inlämning av hemtenta. Sedan är det dags för det där som kallas sommarlov och en tretimmars bilfärd i ilfart (hahaha, som om jag skulle köra så fort)till Jessicas examen.
För er som inte vet, är sommarlovet den tid av året då jag är inne hela tiden, och gnäller över att jag inte blir solbrännd. Detta året blir inget undantag, snarare värre. Förra sommaren blev det en vecka i Tyskland, en på Gotland och två i Grekland. i År har jag en veckas semester, resten av tiden blir jobb och omtentaplugg. Så något sätt önskar jag nästan att terminen höll på ett tag till.
Nu sysslar jag växelvis med hemtentan och packningen som ska räcka över hela sommaren. Funderar på om jag ska ta med min favvoparfym eller om jag klarar mig med de jag har 'hemma'...ja hur var det nu igen?...dagens i-landsproblem.

Inga kommentarer: