onsdag 12 november 2008

Träningsfas: inga ursäkter

Så där ja! Äntligen har jag kommit igång så pass med träningen att jag håller mig till vad jag planerat oavsett vad. Nåja, nästa allt i alla fall.
Jag har hittat ett schema som ska få mig att klara springa en mil. eller 60 minuter. Det följer jag mycket duktigt. Jag springer på löpband och längs gatorna, upp och ner i backarna, det går jättebra, och inget hindrar mig. Gick ut fast det var regn i söndags och igår när jag kom till gymmet upptäckte jag att jag saknade något för att kunna springa, men inte ens det hindra mig. Så nu känner jag mig duktig.

Inte mycket till konst i den här bloggen längre.

1 kommentar:

Tigerflickan sa...

Vad flitig du är! Hade önskat att jag tyckte det var tillräckligt kul att träna för att prioritera att göra det!