fredag 17 april 2009

Det är så tråkigt med bloggar som aldrig uppdateras. Jag får väl skämmas för mig själv, jag har ingen bra anledning, men idag har jag en anledning att blogga. Sitter nämligen stel som en pinne i soffan med datorn i knät och vågar knappt vrida på huvudet, för jag är fullklottrad med plåster efter några mindre operationer. 9 stygn, tre plåster.

Sedan sist har följande hänt.

- Skrivit klart c-uppsats.
- Lämnat in c-uppsats.
- Opponerat c-uppsats.
- Fått VG på c-uppsats.
- En väntan på ett papper som intygar att jag har kandidatexamen i kulturvetenskap har inletts.
- Masterprogram har sökts.
-Påsk har firats.
Säkert en hel del andra saker oxå. Och idag blev jag alltså tre födelsemärken fattigare. Usch och fy.

Nu ska jag med kaffe i högsta hugg försöka uppdatera min andra blogg. Vi hörs!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag lyckades få plats med 15-20 stygn på ett enda finger...
Var glad att du plockade bort födelsemärken istället för att halvt skära av dig fingret! =)

Lina sa...

Jo, men man skulle nog med glädje skära bort halva fingret om man fick välja på det och cancerrisk.